En fråga, tvetydiga svar och fler frågor.

Jag satt här nu under kvällen och pratade med Sanna om bloggar och allt annat i livet som kan vara värt att prata om efter en dag på jobbet med en seg hjärna och en allt mer tydlig trötthet. Sanna sa att hon varit inne på min blogg, min första reaktion var...Varför? Jag har ju inte skrivit något i min blogg på 1 år och 6 månader.... Jag har inte skrivit om några tankar, om vad som händer i mitt liv om vilken politiker jag stör mig på denna gång.... Inte om någon film inte heller om någon bok.

Framför allt har jag inte skrivit någonting om det bästa som hänt i mitt så här långt 23åriga liv...Min dotters födelse, Ni som läser här iaf de flesta av er vet säkert redan vem Sanna är och även vem det bästa i mitt liv är... för er som inte vet så föddes en Liten Tuwa klockan 16:09 2007-09-14 i Norrköping. Som ni säkert förstår så kan jag nu ägna ungefär 100 dagar åt att skriva om alla känslor och glada minnen detta fört med sig, jag lämnar det förflutna vid just det förflutna denna gång men lovar att om intresset finns så går det att följa mina ögonstens framsteg på hennes egna blogg och som alla med ett uns vett bakom ben biten i pannan vet att bakom varje man framgångsrik eller ej så finns det en kvinna... så även i mitt fall och det går även att följa hennes dagar, bra som dåliga hennes roliga inlägg om mig och även hennes vredesutbrott på hennes blogg....

Så vad kommer jag att skriva om på min blogg, ja som det känns just nu så kommer den att handla om allt mellan Finspång och New York så det mesta, det jag lovar är att jag inte kommer att posera i nya kläder från alla mina sponsorer inte heller visa upp svin dyra väskor eller vilket smink som är bäst. Jag kommer att skriva om mitt jobb, min familj, sport, dryck böcker och film.... som sagt lite av det mesta...jag kommer att ge beröm och även kasta skit på människor, samhälls viktiga frågor, mindre viktiga frågor ja allt som berör mig... Är det något du finner intresse i är du mer än välkommen att läsa och kommentera detta...

Dagens film tips för alla som ej sett den: Trainspotting... Om du sett den eller inte se den igen eller för första gången..Titta på filmen, läs lite mellan raderna och se vad den förmedlar..Här skulle första kommentaren om en samhälls viktig fråga börja men jag lämnar det idag.

Boktips: För fans eller inte, och för dig med lite fantasi läs Christine av Stephen King... väldigt bra.

På frågan jag skrev till mig själv för 1,5 år sen.... varför skaffa blogg? Lika dåligt svar idag det vet jag inte men så länge jag tycker det känns roligt och att jag får ut något av det så kommer jag att fortsätta....

A Deo Victoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0